Новата техника, която сте закупили от нас се обслужва гаранционно в сервизната мрежа в страната на съответния производител. Информация за официалния сервиз на марката на Вашия продукт се съдържа в гаранционната му карта. ( Ако продуктът е закупен от нас за повече информация може да се свържете на телефон 0700 133 53). Разполагаме със сервизни инженери придобили успешно съответната квалификация и притежаваме оторизации за гаранционен сервиз на следните продукти и производители:
Настолни и преносими компютри и сървъри: DELL и FUJITSU;
Принтери, скенери и мултифункционални устройства BROTHER, LEXMARK и Konica Minolta;
Баркод принтери: CITIZEN, GODEX и TSC.
Обслужване
Абонаментно гаранционно и следгаранционно техническо и програмно поддържане на компютърна и офис-техника, системи и мрежи;
Висококвалифицирана системна помощ, системна интеграция и консултации.
Дистанционни софтуерни услуги: инсталиране на лицензен и безплатен софтуер, драйвери, електронни подписи, рутери и управляеми суичове, сториджи и сървъри и много други
Предимства за нашите клиенти:
Изгодна цена
Кратки срокове
Удобство
Експертиза
Безплатни услуги за нашите абонати и лоялни клиенти
Допълнителна отстъпка при покупка на техника и консумативи
Корпоративен акаунт в електронния магазин eCenter.bg
Контакти
Работно време: 8:30 – 18 ч. (от Понеделник до Петък)